nomad-logo

ZAMENA ARTIKALA

Ukoliko ste nakon prijema pošiljke konstatovali da želite da zamenite za drugi artikal iste ili veće cenovne kategorije, molimo Vas da nam pošaljete e-mail na reklamacije@nomadaccessorize.rs ili nas kontaktirate telefonom na broj.

Pravo na odustajanje

Zakon o zaštiti potrošača, za slučaj prodaje na daljinu, ustanovljava pravo kupca koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje.

U slučaju odustanaka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca. Sredstva se potrošaču vraćaju po prijemu proizvoda nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen, ispravan i u originalnom pakovanju. Potrošač je isključivo odgovoran za oštećenje proizvoda koje nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost, ili oštećenje proizvoda krivicom potrošača, odbiće se zahtev za vraćanje novca i proizvod će biti vraćen o trošku potrošača. Potrošač je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao zahtev za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao zahtev za odustanak, proizvod se više ne moze vratiti.
Prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti je u ispravnom i nekorišćenom stanju i u originalnom neoštećenom pakovanju, pri čemu se mora priložiti i originalni račun. Bez originalnog računa nije moguće vratiti robu. Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku, a nakon prijema proizvoda. Troškove vraćanja robe snosi kupac, osim u slučajevima kada kupac dobije neispravan, ili pogrešan artikal. U slučaju odustajanja od ugovora, proizvode je potrebno dostaviti na adresu prodavca Range Communication doo, Skenderbegova 53A, 11000, Beograd. Povraćaj sredstava vrši se isključivo uplatom na dinarski tekući račun korisnika. 

Preuzmite obrazac, popunite prazna polja i dostavite na e-mail reklamacije@nomadaccessorize.rs.

Procedura za zamenu artikla

Ukoliko želite da zamenite artikl obratite nam se u pisanoj formi na mail adresu uz reklamacije@nomadaccessorize.rs uz kratko objašnjenje i Vaš kontakt telefon.
Nakon prijavljene zamene, očekujte poziv od nas kako bismo se dogovorili oko preuzimanja artikala koje želite da zamenite. Nalog za preuzimanje kod kurirske službe Postexpress kreiramo mi.
Neophodno je da dokumentaciju koja će Vam zbog zamene stići na e-mail adresu: ištampate, čitko popunite i spakujete zajedno sa pošiljkom koju vraćate.
Prilikom vraćanja, neophodno je da artikal bude adekvatno upakovan, jer sva odgovornost za oštećenja prilikom transporta ide na račun pošiljaoca.
Troškove poštarine snosi kupac po zvaničnom cenovniku kurirske službe Postexpress koju možete videti ovde. Poštarinu plaćete gotovinom u vašoj najbližoj pošti prilikom slanja Postexpress pošiljke.
Čim artikal stigne na naš lager, vrši se provera artikla da li je poslat u adekvatnom stanju i automatski se šalje zamenski artikal sa novim računom-otpremnicom.
Prilikom povraćaja robe artikal je obavezno vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalno neoštećenom i neotvaranom pakavanju.
Poručeni artikal, bez prethodnog kontakta i dogovora sa nama, ne možete samoinicijativno menjati za drugi artikal ili slati na adrese koje su navedene na računu-otpremnici. Poručeni artikal nije moguće menjati ukoliko je oštećen ili korišćen.

Rok zamene

Rok za zamenu artikla je 14 dana od trenutka podnošenja zahteva od strane kupca, a nakon prijema proizvoda.

Troškovi isporuke

Troškove zamene robe i novca snosi kupac, osim ako kupac dobije oštećen ili pogrešan artikal. Ukoliko je kupac pogrešio prilikom odabira artikla, prilikom preuzimanja robe, kupac plaća ukupan iznos poštarine po zvaničnom cenovniku kurirske službe Postexpress koji možete videti ovde. Poštarinu plaćete gotovinom u vašoj najbližoj pošti prilikom slanja Postexpress pošiljke.

Povrat novca

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Nomad Accessorize je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro i Dinacard metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika platne kartice.

Korpa