PLANER ZDRAVIH NAVIKA

Osećaj se dobro u svom telu.

Ukoliko želiš da izgubiš, povećaš i li samo održavaš postojeću kilažu, ovaj planer će ti pomoći da organizuješ svaki svoj dan i pratiš rezultate. Ako je tvoj cilj da postaviš nove ili se rešiš nekih loših navika i pritom popraviš raspoloženje, onda si na pravom mestu.

NAPRAVI SVOJU RUTINU

Koju ćeš ispoštovati u potpunosti

Ako želiš da promeniš neke loše navike, da radiš na sebi, svom zdravlju, izgledu, da se osećaš bolje, istraj u svojoj nameri i nemoj da odustaješ ma koliko ti se činilo da je teško. Osmislili smo ovaj planer kako bi te podržali i pomogli da istraješ u ostvarivanju svojih ciljeva gde te čeka 6 ciklusa od po 28 dana nakon kojih ćeš moći da uporediš i zabeležiš svoje rezultate i napredak.

OBROK

Napravi jelovnik za celu nedelju kojeg ćeš se pridržavati.

TRENING

Organizuj vežbe koje ćeš uvrstiti u svoj trening.

KUPOVINA

Na kraju svake nedelje čeka te shopping lista namirnica.

TEČNOST

Isprati unos tečnosti na dnevnom nivou.

POSTAVI CILJ

Neka bude ostvariv

Nemoj postavljati previše zahtevne ciljeve na samom početku, jer te to može demotivisati i uplašiti. Bolje je krenuti sa manjim očekivanjima koje ćeš lakše postići, a kasnije, kada stekneš rutinu i ojačaš volju, možeš zacrtavati sebi teže zadatke.

ISPLANIRAJ OBROKE

Napravi jelovnik za celu nedelju

Planiranje obroka možda zvuči komp- likovano i zamorno, ali zaista nije teško kada stekneš naviku da to radiš na nedeljnom nivou. Planer zdravih navika ima super jednostavne korake do plan iranja obroka, tako da možeš osmisliti sve na duži period, istovremeno ušte- deti novac i vreme i izbeći mogućnost da se hraniš nezdravo u toku dana.

IZABERI SVOJ DEZEN

Planer zdravih navika

1.134,00 rsd

Sadrži 6 ciklusa po 4 nedelje za praćenje doručka, ručka, večere, užine, unosa tečnosti, treninga. Planer kupovine za svaki ciklus, spisak dozvoljenih i zabranjenih namirnica, odeljak za praćenje kilaže, obima, 30 days healthy i fitnes challenge, pratilac raspoloženja, pratilac navika, motivacione citate i još mnogo toga.

Količina

Količina

  • Dimenzija: A5, 148x210mm
  • Papir: beli100gr/m
  • Težina: 0,58 kg
  • Povez: Spirala
  • Jezik: Srpski
  • Unutrašnji džep
  • Nedatumiran
  • Postavljanje finansijskog cilja
  • Godišnja šoping lista
  • Moodboard šoping liste
  • Uputstvo za korišćenje planera
  • Pratilac štednje
  • Šoping dijagram
  • Detaljno uputstvo za podelu troškova
  • Deo za raspodelu troškova i štednje
  • Praćenje troškova na dnevnom nivou
  • Deo za postavljanje mesečnih finansijskih ciljeva
  • Pregled troškova na kraju meseca
  • Merenje uspeha svakog meseca
  • Deo za beleške
  • Koverte za raspodelu novca
  • Predviđen za 12 meseci

Za sve porudžbine preko 6000 dinara, dostava je besplatna

Ukoliko si iz Beograda možeš lično preuzeti proizvod u našoj kancelariji u Skenderbegovoj 53A.

SHOPPING LISTA

Za svaki ciklus

Napravi spisak namirnica koje su ti potrebne za pripremu obroka za tu nedelju. Ukoliko praviš jelovnik na mesečnom nivou, možeš upisati sve četiri nedelje odjednom. Preporuka je da unapred organizuješ jelovnik za narednih 7 dana i da obroke spremaš veče pre, kako bi za sutra sve bilo spremno i kako ne bi imali izgovore da nismo stigli da spremimo, pa smo pojeli nešto što ne treba. :)

MOTIVACIONI CITATI

Pomoći će ti da odlučnije ideš ka svom cilju

PRATI SVOJ NAPREDAK

Iz dana u dan

USADI ZDRAVE NAVIKE

Svakoga dana prati kako se menjaš nabolje
Uvedi neke nove navike u svoju svakodnevicu ili se oslobodi onih loših. Postavi sebi zadatke vezane za navike koje ćeš usaditi, tj. promeniti ili izbaiciti. Svakog dana štikliraj kvadratić ukoliko je ostvaren cilj. Za neke promene trebaće ti više vremena, ali ako redovno radiš na sebi, rezultati ne mogu izostati.

POPRAVI RASPOLOŽENJE

Pokreni se i razmrdaj

Niko ne voli da se oseća loše, ali često i nesvesno radimo neke stvari zbog kojih imamo negativne emocije, boravimo u lošem okruženju, jedemo lošu hranu u velikoj meri, nismo aktivni i osećamo se tromo. Kako uvodiš nove zdrave navike, ali i postižeš rezultate, primetićeš da ti se raspoloženje znatno popravlja u odnosu na početak ciklusa. Iznenadićeš se koliko više energije imaš, osećaš se bolje i sve ti je nekako lakše.

NAJČEŠĆA PITANJA

Aka se loše hraniš i ne vodiš računa, nećeš smršati ni sa ni bez planera :) Ali ako želiš da se pridržavaš nekog režima ishrane i pratiš kako napreduješ, planer je prava stvar za tebe jer će ti pomoći da se fokusiraš i dodatno motivišeš da istraješ u tome što radiš.

Pre svega planer ti traži da potpišeš ugovor sa sobom i obećaš sebi da ćeš se pridržavati onoga što postaviš kao cilj. Postoji 4 ciklusa od 28 dana i tokom svakog ciklusa postoje rubrike za praćenje rezultata, napredak, zatim planer ishrane, šoping lista namirnica, pratilac navika koje želiš da uspostaviš ili onih kojih želiš da se oslobodiš, kao i pratilac raspoloženja. Videćeš da kako napreduješ u svom procesu, tako se i tvoje raspoloženje znatno poboljšava. Mnogo ljudi nam se javilo nakon popunjenog planera da nam kaže kako su uspeli da dovedu svoju liniju u red i kako im je planer dosta u tome pomogao. Naravno, ništa nije čarobni štapić, sve od tebe zavisi, ali ako želiš nešto da menjaš, planer je tu da ti da adekvatnu podršku i olakša taj proces.

OCENA PROIZVODA

5/5
Korpa

Recenzije

Još nema komentara.

Budite prvi koji će napisati recenziju za „Planer zdravih navika“

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.